نصب و تعمیر پکیج در مشهد

برای درخواست سرویسکار پکیج تماس بگیرید

آیا به دنبال نصب و تعمیر پکیج در مشهد می باشید؟

امروزه با توجه به نصب پکیج و همچنین استفاده راحت از آن باعث شده است تا موتورخانه های قدیم جای خود را به پکیج ها بدهند. وظیفه پکیج تامین آب گرم و همچنین گرمایش ساختمان می باشد که در ادارات و منازل مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به توسعه فرهنگ آپارتمان نشینی و همچنین برای کاهش هزینه ها و صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده از پکیج ها بسیار رایج شده است. پکیج ها فضای کمی را اشغال می کنند و از امنیت بالایی نیز برخوردار می باشند، به همین دلیل مورد استقبال مردم قرار گرفته اند. در این مقاله می خواهیم به سرویس تعمیر پکیج در مشهد بپردازیم.

شما می توانید برای نصب و تعمیر پکیج در مشهد از طریق همین سایت اقدام نمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر و گرفتن راهنمایی با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

 

نصب پکیج مشهد:

نصب و تعمیر پکیج در مشهد یک کار تخصصی می باشد که باید توسط نیروهای با سابقه و متخصص انجام شود. هنگام نصب و تعمیر پکیج مشهد ابتدا باید از گردش هوای مناسب در محیط نصب پکیج اطمینان حاصل کنید. سپس صحت عملکرد دودکش را بررسی نمایید. مرحله بعد شستن لوله ها می باشد همچنین از ایمنی لوله های گاز مطمئن شوید. بعد از اینکه دودکش را با ارتفاع مناسب نصب کردید، شیر قطع و وصل آب در ابتدای لوله آب سرد قرار دهید. در انتها پس از هواگیری شوفاژ ها، عدم نشتی شوفاژها و پکیج را بررسی نمایید. کلیه مراحل را با دقت بالایی انجام دهید. زیرا علاوه بر کارایی پکیج بر ایمنی و امنیت ساکنان نیز تاثیر گذار می باشد. در صورت خرابی پکیج می توانید از طریق همین سایت اقدام نمایید یا برای گرفتن راهنمایی و مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

سرویس پکیج در مشهد به صورت سالانه:

برای کارایی مناسب و همچنین طول عمر بیشتر لازم است که این دستگاه به صورت سالانه سرویس شود. با توجه به سختی زیاد آب مشهد امکان رسوب املاح در لوله ها و قطعات پکیج بسیار زیاد می باشد. به همین علت بهتر است سرویس پکیج در مشهد را سالانه دو بار انجام دهید. با سرویس پکیج در مشهد، دستگاه شما رسوب زدایی م شود و از هزینه های ناشی از تعمیر پکیج جلوگیری می شود.

برای درخواست نصب و تعمیر پکیج تماس بگیرید

سرویسکاران ما در اسرع وقت به محل شما مراجعه می کنند

پکیج:

پکیج یک سیستم تقریبا جدید می باشد که امروزه جایگزین سیستم های قدیمی مانند موتورخانه و شوفاژ شده است. از پکیج ها برای تامین آب گرم خانه و همچنین گرمای شوفاژ استفاده می کنند. استقبال از این دستگاه در سال های اخیر به دلایل مختلفی از جمله تنظیم دمای آب به مقدار دلخواه افراد در ساختمان، امکان گرم کردن هر خانه در یک ساختمان به طور مجزا، کم شدن هزینه های نگهداری، بازدهی بیشتر و صرفه جویی در مصرف آب می باشد.

انواع پکیج:

پکیج به سه دسته تقسیم می شوند:

پکیج زمینی و دیواری

پکیج شوفاژ با توجه به خروجی آلاینده ها

پکیج شوفاژ با توجه به نوع سیستم گرمایشی

تعمیر انواع برندهای پکیج دیواری و مشکلات پکیج های دیواری و چگونگی تعمیر پکیج دیواری مشهد:

ممکن است با وجود سرویس سالیانه باز هم مشکلاتی برای پکیج شما به وجود بیاید. از جمله مشکلات و عیب های معمولی که برای پکیج ها پیش می آید میتوان به نداشتن گرمای مطبوع و کافی در رادیاتورها و آب مصرفی، سرویس سالیانه برای بازدهی بیشتر دستگاه، روشن نشدن صفحه نمایش یا پکیج دیواری، مشاهده ارور دادن یا پیغام خطا، کار کردن مداوم پکیج دیواری و خاموش نشدن، فشار آب پایین پکیج، خرابی پمپ دستگاه، حرارت بیش از حد دستگاه و غیره اشاره نمود.

تعمیر پکیج دیواری مشهد: وقتی گرمای کافی تامین نمی شود

یکی عمده ترین دلایل مراجعه دارندگان پکیج به مراکز تعمیر همین مورد می باشد. این اتفاق معمولا دلیل مشخصی دارد. گاهی اوقات رادیاتور گرم می شود اما آب گرم نیست. در این مواقع ابتدا ترموستات پکیج را چک کنید. اگر ترموستات دستگاه سالم بود، شیر برقی دستگاه را چک نمایید. خرابی شیر برق معمولا در دستگاه های دو مبدله اتفاق خواهد افتاد. در پکیج هایی که تک مبدله هستند معمولا خرابی فلوسوئیچ اتفاق می افتد. این اتفاق به مرور زمان و به دلیل از بین رفتن عایق شیر رقم خواهد خورد.

حالت دوم وقتی است که نه آب گرم می شود و نه رادیاتور گرم می شود. این ایراد ممکن است از تنظیم نامناسب شعله، خرابی سنسور یا برد تنظیم دما باشد. درواقع در این موارد دستگاه شما هیچ کاری کاری نمی کند. شما باید عیب یابی پکیج خود را به متخصصین بسپارید. برای عیب یابی و تعمیر انواع برندهای پکیج دیواری می توانید از طریق همین سایت اقدام نمایید. 

بالا یا پایین رفتن بیش از حد فشار:

اگر فشار پکیج شما پایین است شیر پرکن پکیج را چک نمایید. ممکن است شیر خراب شده باشد یا آن را نبسته باشید. اگر مشکل از شیر پر کن نباشد این امکان وجود دارد که مبدل حرارتی یا مدار نشتی داشته باشد. باد نداشتن یا سوراخ بودن منبع انبساط نیز ممکن است منجر به افزایش یا کاهش ناگهانی فشار در دستگاه شود. از دیگر دلایل خرابی می توان به خراب بودن مبدل ثانویه یا اولیه، پمپ دستگاه، مشکل در منبع انبساط، خرابی شیر پرکن یا بسته نبودن آن و غیره اشاره نمود.

برای رفع این مشکل به طور موقت شیر تخلیه اضطراری یا همان شیر اطمینان را باز کنید. از جمله راه های دیگر کاهش فشار می توان به باز کردن شیر هواگیری یکی از رادیاتور ها اشاره کرد. بهتر است برای عیب یابی پکیج به مراکز تعمیر پکیج در مشهد مراجعه نمایید.

عیب یابی پکیج: بوی گاز یا سوختگی احساس می‌کنید

همیشه بوی گاز را جدی بگیرید. این اتفاق ممکن است در اثر سوراخ شدن شیلنگ ها و لوله های پکیج به وجود بیاید. همچنین برای نصب و تعمیر پکیج در مشهد می توانید از همکاران ما در این سایت کمک بخواهید تا در کمترین زمان یک تعمیرکار حرفه های و متخصص به کمک شما بیاید. معمولا بوی سوختگی یا دود در اثر نصب نامناسب یا تکان خوردن دودکش اتفاق می افتد. این نکته را به یاد داشته باشید که همواره شعله آبی رنگ نشان دهنده سوختن صحیح گاز و همچنین شعله های نارنجی و زرد نشان دهنده برگشت دود از دودکش دستگاه شما می باشد.

روشن نشدن پکیج و صفحه نمایشگر آن:

روشن نشدن دستگاه می تواند به علت خرابی برخی از قطعات مانند سنسور قطع و وصل هوا، ترموکوپل، شیر کنترل، روتور، برد، سیستم احتراق، قطع شدن سیم ارت دستگاه و ترموستات اتفاق بیفتد. مشکل در مسیر دودکش و دریچه ورودی گاز از دیگر دلایلی می باشد که باعث خاموش شدن ناگهانی یا روشن نشدن دستگاه می شود. گاهی اوقات صفحه نمایشگر پکیج دچار سوختگی می شود که در این مواقع نیاز به تعمیر پکیج دیواری مشهد توسط متخصصین می باشد.

 

 تعمیر پکیج مشهد: سر و صدای زیاد

مساله مهم دیگری که می تواند آزار دهنده باشد و باید عیب یابی پکیج صورت گیرد سرو صدای زیاد دستگاه می باشد. اگر پکیج خود را به صورت سالانه سرویس کنید این مشکل برای شما پیش نخواهد آمد. زیرا دلیل اصلی و مهم این اتفاق کثیف شدن فن یا رسوب گرفتن پکیج می باشد. گاهی اوقات نیز سر و صدا دلایل دیگری دارد. برای مثال ممکن است قطعات دستگاه دچار مشکل شده باشد که در این صورت نیاز به حضور افراد متخصص می باشد. موارد دیگری نیز وجود دارد که خودتان می توانید چک کنید مثلا عدم هواگیری مناسب، ناصاف شدن جای پکیج، کم شدن فشار آب و غیره ممکن است سرو صدا ایجاد نمایند.

 

نصب و تعمیر پکیج در مشهد:

برای ارائه انواع خدمات نصب و تعمیر پکیج در مشهد می توانید با کارشناسان و متخصصان ما در همین سایت ارتباط برقرار نمایید. تیم ما با ارائه کلیه خدمات و فرستادن نیروهای ماهر و متخصص به محل شما کلیه امور تعمیر و نصب انواع برند های پکیج دیواری را ارائه می دهد.

قیمت تعمیر پکیج در مشهد:

یکی از موارد مهمی که هنگام نصب و تعمیر پکیج در مشهد حائز اهمیت میباشد نوع زمینی یا دیواری و مدل برند آن است. معمول ترین برند پکیج برند بوتان و ایران رادیاتور می باشد که به خوبی معروفیت خود را حفظ کرده است. در ادامه به بررسی عوامل موثر بر قیمت تعمیر پکیج در مشهد می پردازیم.

برای بررسی قیمت تعمیر پکیج در مشهد می توان به قطعات و ابزاری که در دستگاه تعبیه شده است اشاره کرد به این گونه که در صورت خراب شدن هر یک از قطعات بکار رفته در دستگاه، اگر این قطعه با قطعات اصلی یا دیگر قطعات مشابه جایگزین شود روی قیمت نهایی آن تاثیر خواهد گذاشت.

علاوه بر موارد ذکر شده می توان به مسافتی که تعمیرکار برای رسیدن به محل مورد نظر طی می کند اشاره نمود. طبیعتا هر چقدر تعمیرکار مسافت بیشتری را طی کند قیمت تعمیر پکیج در مشهد افزایش خواهد یافت.

از دیگر عوامل موثر بر قیمت تعمیر پکیج در مشهد می توان به نوع پکیج دیواری یا زمینی، نوع برند پکیج، قطعات و ابزاری که تعمیر یا تعویض می شوند، نوع خرابی دستگاه، هزینه رفت و آمد تعمیر کار در مسافت های طولانی و غیره اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا